Bandyliiga viikko 3‼️
 
Tällä viikolla pelataan viikonloppuna kaksi kotiottelua, lauantaina Veiterä – LRK Tornio klo 15.00 (Otteluisäntä: Chymos Kafa Kerho) ja sunnuntaina Veiterä – OLS klo 16.00 (OmaSP Jäsenkortilla ilmainen sisäänpääsy)
 
Tervetuloa!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *